تاریخچه شرکت کارگزاری ستاره جنوب

به دنبال طی مراحل قانونی تشکیل سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران و الزامات قانونی مصرح درقانون تشکیل بورس کالا و اساسنامه و آیین نامه های مرتبط با تشکیل آن، شرکت کارگزاری ستاره جنوب در تاریخ ۱۶/۱۰/۸۲ تاسیس و طی شماره ثبت ۲۱۴۴۴۴ در اداره ثبت شرکتهای فولادی به عنوان سهامداران اصلی شرکت کارگزاری ستاره جنوب مقرر گردیده بود شرکت کارگزاری علاوه بر مبادرت به فعالیتهای کارگزاری فلزات در بورس به مثابه یک شرکت مشترک، تهیه گزارشارت توجیهی فنی و اقتصادی، اخذ مجوزات لازم، تامین منابع مالی و متعاقبا"تشکیل شرکتهای تخصصی را دردستور کارخود قرار دهد که از سال ۱۳۸۶ و به لحاظ مشکلات عدیده از جمله گستردگی کارهای جانبی نیاز به سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب تفویض و راهبرد اصلی شرکت فعالیتهای کارگزاری فلزات در بورس کالا تعیین گردید.

موضوع فعالیت شرکت :

براساس ماده ۳ اساسنامه کارگزاری که به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار رسیده است این شرکت می تواند به هر یک از فعالیت های زیر مبادرت ورزد مشروط به اینکه مجوز مربوط به هریک از آنها را از سازمان دریافت دارد: الف)خدمات کارگزاری ، کارگزار/ معامله گری و بازارگردانی شامل: ۱-معامله اوراق بهادار از قبیل سهام، اوراق مشارکت، حق تقدم خرید سهام، اختیار معامله و قراردادهای آتی برای دیگران و به حساب آنها یا به نام و حساب خود آنها. ۲-معاملات کالاهای پذیرفته شده برای دیگران و به حساب آنها. ۳-بازار سازی و بازارگردانی اوراق بهادار و کالاهای پذیرفته شده. ب)خدمات مالی و مشاوره ای.

bourse-kala3

خط مشی ما

سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت و مشتری مداری

شركت كارگزاري ستارجنوب دیدگاه توسعه پایدار، بهبود مستمر و مشتری مداری را همواره در تمامی فرآیند های کاری خود بعنوان یک ارزش و فرهنگ جاری و بالنده تلقی نموده و حضور مداوم و فعال در بازار بورس (بازار سرمايه) و مشاركت در آماده سازی و تامین زیربناهای اصولی و رفاهی انسانها و همچنین گسترش و بروز سازی صنایع و تجارت كشور را بعنوان منطق و رسالت خود باور داشته ودر این راستا پیاده سازی و بکارگیری نظام مدیریت کیفیت و سیستم های سنجش رضایت و رسیدگی به شکایات مشتریان را بر مبنای استاندارد های بين المللي ISO10002:2014, ISO10004:2012, ISO9001:2015 ضرورتی غیر قابل اجتناب برای تحقق تعهدات زیر می داند:
• تاکيد بر ارتقاء کيفيت ارائه خدمات به عنوان عامل افزايش توان رقابتی در بازارهاي داخلی و اعتلای فرهنگ مشتری مداري با رعايت امانت داری و صداقت كاري
• توسعه فعاليت هاي شركت از طریق جلب اعتماد و افزایش رضايتمندی مشتريان با سرلوحه قراردادن اصل پاسخگويي، توجه به مسئوليت هاي اجتماعي (رعایت قوانین و مقررات و اخلاق حرفه ای) و رقابت سالم به عنوان اصلي ترين معيار تعامل با همه ذينفعان
• پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات به نحو مطلوب و در حداقل زمان ممکن و شناسایی علل ریشه ای شکایات و اصلاح و بهبود مستمر فرآیندها با هدف جلب و افزایش رضایتمندی مشتریان
• ایجاد کانال های ارتباطی آسان و در دسترس مشتریان جهت اعلام نظرات و شکایات و همچنین اطلاع رسانی از روند رسیدگی به شکایات و درخواست آنها
• تلاش در جهت بهبود و ارتقاء فرآیندها و اثر بخشي سيستم مديريت كيفيت شركت بعنوان سازماني يادگيرنده، استراتژي محور و مبتني بر فن آوري اطلاعات و استفاده از ابزارهاي تجزيه و تحليل و پردازش آماري و بهره مندي از تجربيات موفق
• توجه به نيروي انساني به عنوان مهمترين سرمايه و عامل كسب و كار و اهتمام به شايستگي در زمان گزینش، آموزش، بكارگيري و واگذاری مسئوليت و مراقبت از بهداشت رواني كاركنان، بها دادن به فكر و خلاقيت افراد و مشاركت در تصميم گيري ها جهت افزايش سطح رضايت مندي شغلی، توانمندي و کارآئي آنان
• افزایش درآمد ها و شاخص های سود آوری از طریق توسعه فعالیت ها ، استفاده از فرصتهای سرمایه گذاری و بکارگیری نوع آوریهای جدید دربورس (بازار سرمايه)
• تعهد و التزام عملی به مدیریت ریسک های کسب و کار شرکت و کاهش ریسک های سازمانی
ما بر اين باوريم که انجام اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه ، شناخت دقيق مسئوليتها ، بکار گيري روشهاي اجرايي و دستورالعملهاي کاري زماني مي تواند در ارتقاء سطح کيفي ارائه خدمات به مشتريان شرکت موثر باشد ،که با همکاري و همدلي تمامي کارکنان توام گردد. لذا از کليه همکاران انتظار مي رود که همچون گذشته در حفظ و درک اهداف اين خط مشي که بصورت ساليانه بازنگری می گردد کوشا بوده تا شاهد افزايش و بهبود روز افزون کيفيت ارائه خدمات خود باشيم.

 

مدير عامل
امیر حسین فرجاد منش

10

شعبه فعال

14

سال سابقه

2350

مشتریان فعال

100

درصد رضایتمندی

همراه شما۴۲۴۰۸۰۰۰ - ۰۲۱

ارائه انواع مشاوره توسط کارشناسان مجرب